Ordas Bálint kistesója

Mikor levonult a hónapos retek, visszatértem, az előző bejegyzésben megénekelt, Megaspius búvóhelyéhez. Valójában nem jöttem rá, hol lehetett pontosan a bokor, melyben henyélt, annyira megváltozott, a visszahúzodott vízzel, a képi világ. Nem is lényeg, nyílván őkelme rég máshol héderel.

Mozgást sehol nem láttam, csak a szokásos fűzfagyökér tartott egy apró sneci ívást. Öt éve szivatom itt magam, szinte minden rablót megfigyeltem már ezen a négyzetméteres helyen, de nem tudtam kapást kicsikarni. Ezidáig!

Zoli csalijára rátehénkedett egy őn, kicsit zenélt az orsóval és elűzte a haltalan jelzőt az évről.

PhotoEditor-1500901984869

PhotoEditor-1500901963322

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

