Variációk

Késő augusztus, izzadok, mint a rohadalom, akár elegem is lehetne az egész pecának nevezett önsanyargatásból. Persze errő szó sincs, a tegnapi egetrengető betli ellenére ma is kint vagyok. Mindannyian tudjuk miért, de azért elgondolkodtam rajta, mi más értelmes dolgot csinálhatnék. Különben is rosszkor vagyok, rossz helyen. Esetleg éjjel lehetne esélyem, idő azonban csak most adódott.

A meleg elviselhetetlen, a horog pedig feszt békanyálat fog, pucolásból áll az idő fele. A héja se teszi meg őrjáratát, kishalat nem is látok, néhány vízicsiga a társam, de a mesefilm óta tudjuk, azok olyan hülyék, mint a …

Változatosságot jelentenek a csípések, hála a szomszédos tehenészetnek, tenger a száma a vérszopóknak, azonban már arra se veszem a fáradtságot, hogy utána nézzek a kis iljusinoknak, pőcsik vagy bögöly rágta-e le a fejemet. Imádnivaló az evolúció, kitin borította testüknek hála, kánikulában is vízvesztés nélkül terrorizálhatják a környéket.

photoeditor-1486985439895

Szóval csak a révedezés jut osztályrészül, csalit órák óta nem cseréltem, motiváció nulla. Ezredik dobást eresztem, esik ahova esik, monoton tempót diktálva húzom jobbról, én pedig balra sóhajtozok. Laposodik a bevontatás szöge, automatikusan nyújtom ki a kezem és… Egy pillantás alatt pattan a spicc a vízre, reccsen a csuklóm, vége! Szinte nem is értem, ugyanaz a Nap süt, még mindig meleg van, de minden megváltozott bennem. Lassan eszmélek:- Ecsém! Téged most keményen megtéptek!

Másnap van, az első pár órában fene lelkes voltam, már nem. A szembe csorgó izzadtságot megszoktam, a szagomat fel se veszem, ellenben trükközök. Habár már hosszabbak a váltások közötti időszakok. Aztán feladom. Elindulok visszafelé. Kanyarodnék el a folyótól, mégsem bírom ki. Dobok egyet ott, ahol már számtalanszor az elmúlt három napban. És pattan a csali, ahol soha eddig… Bókol a spicc, fröcsög a felszín! Na ugye! Horgászni jó, tralalla…

photoeditor-1486985465125

Reklámok

One thought on “Variációk

  1. Bár rágna a pécsik, marna a csömény, csak jó idő lenne. Tegnap a szél hozzáfagyasztotta a kezem a matchbothoz mikor úsztattam. Egy lefordult márna kacaja volt csak mit hazavittem, s győztem dörzsölni a veresre fagyott kezem.
    Jó volt olvasni. Eszembe juttatta a tavalyi nyarat nekem is!
    😆

    Kedvelés

Vélemény, hozzászólás?

